Iranian Agriculture News Agency

60 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون برای کشاورزی خرامه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه از اعطای ۶۰ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی با نرخ سود ۱۵ درصد به بهره برداران این شهرستان خبر داد.

60 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون برای کشاورزی خرامه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ایرج دهقانی با اشاره به تحقق جذب ۱۲۰ درصدی تسهیلات مکانیزاسیون در شهرستان خرامه تا کنون، گفت: سهم آورده متقاضیان برای دریافت این اعتبار بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال بوده است.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت افزایش ضریب مکانیزاسیون در بخش کشاورزی ابراز کرد: با این تسهیلات جذب شده، ۲۰ دستگاه تراکتور زراعی، دو دستگاه تراکتور باغی و دو دستگاه تیلر باغی به ناوگان ماشین های کشاورزی خرامه اضافه شد.

دهقانی؛ تسهیلات مکانیزاسیون را یک سیاست حمایتی برای بهبود بهره وری و افزایش راندمان تولید محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ناوگان مکانیزاسیون شهرستان خرامه شامل ۷۴۲ دستگاه تراکتور، ۵۶۰ دستگاه کمباین و ۳۵۱۰ دستگاه انواع دنباله بندها است.

به گفته وی؛ استمرار تخصیص تسهیلات و توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی زمینه دستیابی به مولفه های شعار"تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" را فراهم خواهد ساخت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه تصریح کرد: با افزایش ضریب مکانیزاسیون در کشاورزی مدیریت آب، خاک، بذر، کود و سایر نهاده های تولید در مزرعه بهبود می یابد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید