Iranian Agriculture News Agency

تحقق تعهدات اشتغال در بخش کشاورزی نی ریز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز گفت: تعهدات شناسایی و ثبت اشتغال جدید در بخش کشاورزی این شهرستان در سال جاری به طور 100 درصد محقق شده است.

تحقق تعهدات اشتغال در بخش کشاورزی نی ریز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا بصیری با اشاره به اینکه انجام تعهدات مذکور در هفت ماه نخست امسال محقق شده است، تصریح کرد: در طول مدت اشاره شده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز 293 فرصت اشتغال جدید را ثبت کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه فرصت های شغلی شناسایی شده شامل 63 فرصت شغلی دائم و 230 اشتغال موقت است، اظهار کرد: زیربخش باغبانی با 247 فرصت شغلی جدید، بالاترین سهم اشتغالزایی را در بخش کشاورزی شهرستان نی ریز به خود اختصاص‌ داده است.

به گفته وی؛ زیربخش‌ های امور فنی و زیربنایی و اموردام به‌ترتیب با ایجاد 26 و 20 فرصت شغلی جدید در رتبه‌های دوم و سوم قرارگرفته‌اند.

بصیری ابرازکرد: سرمایه‌گذاری در زمینه تکمیل و توسعه زنجیره تولید، فرآوری محصولات کشاورزی به ‌ویژه پسته، انار، انجیر و کاشت گیاهان دارویی از جمله زعفران و آنغوزه می تواند نقش ویژه‌ای در رشد اشتغال و رونق تولید شهرستان نی ریز ایفا کند.

او یاد آور شد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز در سال گذشته با ثبت 350 فرصت شغلی و پیشرفت فیزیکی 203 درصدی نسبت به سهمیه ابلاغی، رتبه اول ایجاد اشتغال را در میان ادارات این شهرستان نی‌ریز کسب کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید