Iranian Agriculture News Agency

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

حل معضلات روستای کناره مرودشت رویکردی کشوری می شود

معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان فارس و بازدید وی از روستای کناره گفت: اقدامات و برنامه های ما برای حل معضلات دامپروری های روستای کناره به یک رویکرد در دیگر نقاط کشور برای حل مشکلات مشابه تبدیل خواهد شد.

حل معضلات روستای کناره مرودشت رویکردی کشوری می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حسین دماوندی نژاد در حاشیه یک نشست مشترک با رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان و برخی از مسئولین کشوری و استانی تصریح کرد: برای حل مشکلات روستای کناره از توابع شهرستان مرودشت، تیم حل مسئله تشکیل شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرایط روستای مذکور حاصل مسائلی است که سال ها انباشته و به آن رسیدگی نشده است، اظهار کرد: امروز با معضل در تولید و معضل روستایی مواجه ایم که برای رفع آن یک تیم کاری طراحی و مسئولیت های اعضای آن را مشخص کرده ایم.

او با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی نیز بر حل موضوع تاکید دارد، ابراز کرد: در تیم حل مسئله هر عضو وظایف خودش را می‌گیرد به اقتضای زمان تعیین شده باید در آن پازلی که طراحی کردیم مسئولیت پذیر و پاسخگو باشد و در زمان مشخص خواسته هایی که وجود دارد را به سرانجام برساند.

 به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی؛  هر مقدار از مشکلات که در سطح  استان توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی یا استاندار و دیگر عوامل استانی  قابل پیگیری و حل است انجام و مسائلی که به لحاظ قانونی و ظرفیت‌ها باید در وزارتخانه پیگیری و رفع شود، صورت خواهد گرفت تا در قالب یک طرح و برنامه و به شکل قانونی و منطقی مشکل روستای کناره مرتفع شود.

دماوندی نژاد تاکید کرد: اصلی ترین مسئولیت برای حل مسئله بر عهده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت به عنوان یک حوزه عملیاتی قرار دارد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید