Iranian Agriculture News Agency

آزاد سازی 12هکتار از اراضی کشاورزی کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از ‏مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد و گفت: 12هکتار از اراضی حاصلخیز کشاورزی این شهرستان آزاد سازی و خطر قطعه بندی این زمین ها رفع شد.

آزاد سازی 12هکتار از اراضی کشاورزی کازرون

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی تصریح کرد: مطابق با قانون 25 قطعه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی واقع در روستای تل کوهک منطقه انارستان شهرستان کازرون تخریب و اعاده به وضع سابق شد.

این مقام مسئول افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز مذکور شامل دیوار کشی، بناهای نیمه کاره، استخر، سکوی نیمه کاره و پی کنی بوده است که با حضور نماینده دادستان، یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان کازرون اقدامات لازم صورت گرفت.

به گفته وی، حفظ اراضی کشاورزی به عنوان بستر تولید یک وظیفه همگانی است و با هر گونه تغییرکاربری غیرمجاز به استناد تبصره ۲  ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی برخورد خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از شهروندان درخواست کرد از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۳۱ تخلفات تغییر کاربری را گزارش کنند، تا با اقدام به موقع دستگاه‌های متولی از سودجویی برخی افراد جلوگیری شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید