Iranian Agriculture News Agency

یک مقام مسئول خبر داد:

83 میلیارد ریال تسهیلات برای کشاورزی فیروزآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی این شهرستان 83 میلیارد و 380 میلیون ریال تسهیلات در 6 ماهه نخست سال جاری به فعالان این بخش پرداخت شده است.

83 میلیارد ریال تسهیلات برای کشاورزی فیروزآباد

به گزاش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید کاظم موسوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد  با اشاره به اینکه میزان اعتبارات تخصیص یافته در شهرستان فیروزآباد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد، تصریح کرد: بیشترین میزان تسهیلات اعطایی در زیر بخش مکانیزاسیون کشاورزی بود.

به گفته وی؛ از محل خط اعتباری مکانیزاسیون 50 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که منجر به خرید 42 دستگاه تراکتور و 42 دستگاه ادوات دنباله بند شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مدت مذکور شاهد پرداخت تسهیلات بانکی متنوعی به فعالان عرصه کشاورزی بوده ایم، افزود: زیر بخش های امور دام و صنایع تبدیلی و تکمیلی سهم 20 میلیارد ریالی از این تسهیلات را به خود اختصاص داده اند.

موسوی اضافه کرد: برای کشت محصولات راهبردی مانند گندم و کلزا نیز از محل تسهیلات کشاورز کارت تاکنون 92 فقره به مبلغ 13 میلیارد و 380 میلیون ریال پرداخت شده است که این روند کماکان ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید