Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شیراز خبر داد:

ساخت و سازهای غیرمجاز در حومه شیراز تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: 12 مورد ساخت و ساز غیرمجاز واقع در روستای آب پرده از توابع بخش مرکزی این شهرستان قلع و قمع شد.

ساخت و سازهای غیرمجاز در حومه شیراز تخریب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ذبیح الله سیروسی با بیان اینکه در عملیات مذکور  800 متر مربع دیوار کشی و دو اتاقک 15 مترمربعی تخریب شد، اظهار کرد: 30هزار مترمربع  از اراضی مرغوب زراعی به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: عملیات مذکور با حضور نماینده دادستان دادگاه انقلاب شیراز و مستند به تبصره‌  1 و 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

به گفته سیروسی ؛ عملیات تخریب دیوارکشی غیر مجاز امروز با همکاری یگان حفاظت از اراضی و نیروی انتظامی شهرستان شیراز و با بکارگیری دو دستگاه لودر انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه تغییر کاربری اراضی کشاورزی با دقت رصد و گزارش می شود، ابراز کرد: برخورد با چنین اقداماتی قطعی، بدون اغماض و قانونی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: دو قرارگاه پیشگیری و مقابله با تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در یک ماه گذشته در حوزه این شهرستان راه اندازی شده است که در واکنش سریع و مقابله با تغییر کاربری های اراضی کشاورزی گامی موثر است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید