Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی فارس معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سید محمود رضا طباطبایی به عنوان سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی این سازمان منصوب شد.

سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی فارس معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در آئین معرفی مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی این سازمان، با بیان اینکه فارس در اجرای شیوه های نوین آبیاری در کشور رتبه برتر را دارد،گفت: متناسب با گستره وسیع کشاورزی اقدامات مناسبی در این حوزه صورت گرفته است.

احمد طمراسی با اشاره به نقش و تاثیر آب و خاک در بخش کشاورزی و آینده جوامع بشری، اظهار کرد: در طول سالیان متمادی این دو مقوله آنگونه که باید در اولویت قرار نگرفته اند.

وی؛ به برداشت بی رویه از منابع آبی و بی توجهی به خاک؛ گریزی زد و افزود: منابع پایه آب، خاک و محیط زیست متعلق به نسل های آینده است و باید به خوبی مدیریت شود.

طمراسی از موفقیت های امیر اسلامی مدیر سابق آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی سخن گفت و اضافه کرد: این مدیر با متانت و حسن خلق امورات محوله را به نحو شایسته پیگیری کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس؛ تخصص،تعهد و اشرافیت به کار را از ویژگی های بارز سرپرست جدید  مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی دانست.

وی با بیان اینکه مدیر سابق آب و خاک مسیر موفقیتی را ریل‌گذاری کرده است، افزود: امید است  مدیر جدید در این مسیر حرکت کند و  با ایجاد راه های جدیدتر، شرایط ارتقاء نظام آب و خاکی را فراهم سازد.

در نشست شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از زحمات امیر اسلامی مدیر سابق آب و خاک و امور فنی و مهندسی این سازمان تقدیر و سید محمود رضا طباطبایی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

طباطبایی؛ پیش  از این کارشناس مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده است.

اسلامی؛ از محققین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس است که به مدت سه سال در مجموعه جهاد کشاورزی و در این پست مامور به خدمت بوده که  مدت ان به اتمام رسیده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید