Iranian Agriculture News Agency

با هدف توزیع عادلانه نهاده ها؛

دام های سنگین در مرودشت سرشماری می شوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: طرح سرشماری از دام های سنگین گاوداری های صنعتی این شهرستان با هدف بهبود روند توزیع عادلانه نهاده های دولتی آغاز شده است.

دام های سنگین در مرودشت سرشماری می شوند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، کاووس همتی با اشاره به اینکه طرح مذکور از سیزدهم  شهریور ماه آغاز و تا نوزدهم همین ماه نیز ادامه دارد، تصریح کرد: آمار برداری از جمعیت دام سنگین صنعتی این شهرستان با مشارکت ده نفر از کارشناسان امور دام مراکز جهاد کشاورزی، بخش خصوصی و بسیج مهندسین اجرا می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح به صورت ده گردشی هست و خودرو و امکانات لازم به وسیله مدیریت جهاد کشاورزی تامین شده است، اظهار کرد: با توجه به محدود بودن نهاده های تخصیصی نسبت به تعداد دام های این شهرستان، شناسایی دامداران واقعی حائز اهمیت بوده است.

وی با اذعان به اینکه هر ساله آمار دام ها به دلایلی از جمله خرید، فروش و یا تغییر شیوه تولید دچار تحولاتی می شود، ابراز کرد: دستیابی به آمار دقیق، جامع و به هنگام برای تخصیص اعتبارها، تسهیلات و سایر خدمات نیز قابل توجه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت بیان کرد: با توجه به اینکه اطلاعات گردآوری شده در ارائه خدمات ملاک عمل قرار می گیرند، در ارائه آمار ها با کارشناسان آمارگیری همکاری لازم به عمل آورند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید