Iranian Agriculture News Agency

به منظور توسعه آموزش های کشاورزی؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی در جهاد کشاورزی مرودشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: یک تفاهم نامه همکاری به منظور استفاده از زیر ساخت ها و بستر های آموزش مجازی فی مابین کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت و این مدیریت منعقد و اجرا شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری  آموزشی در جهاد کشاورزی مرودشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، کاووس همتی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا موجب محدودیت هایی برای آموزش و ترویج حضوری کشاورزان است، تصریح کرد: در اقدامی مشترک دوره های آموزشی کشاورزی به صورت کاملا مجازی برای بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان مرودشت از طریق نرم افزار اسکای روم (پلتفرم بومی برگزاری وبینار) به اجرا در آمد.

این مقام مسئول اظهار کرد: آموزش های مذکور با موضوعات زراعت زعفران، پرورش گل های آپارتمانی، ساخت و نگهداری تراریوم (باغ شیشه ای) و پرورش زنبور عسل در چهار هفته متوالی و با استفاده از امکانات آموزشی از جمله فیلم و پاورپوینت برگزار شده است.

او با بیان اینکه موضوعات و سرفصل ها و شیوه آموزشی مورد استقبال بهره برداراران خصوصا جوانان قرار گرفته است، بر تداوم همکاری و اجرای سرفصل های جدید با تکیه بر ایجاد اشتغال خانگی و توانمندی گروه های هدف تاکید کرد.

همتی با تاکید بر اینکه شرکت در این دوره ها برای عموم از لحاظ مکانی آزاد است، افزود: آموزش بهره برداران در شرایط شیوع کرونا به روش های نوین ادامه دارد و هیچ محدودیتی برای برطرف کردن نیاز های آموزشی علاقه مندان وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ابراز کرد: در آموزش مجازی اگرچه آموزشگر برای تدریس به ابزار و پشتیبانی مناسب نیاز دارد ولی در مدیریت زمان، کاهش هزینه های آموزشی، عدم محدودیت در تعداد کاربر و انعطاف پذیری آموزشی می تواند اثربخشی خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سرفصل ها و اطلاعیه ها در خصوص برگزاری مجدد این دوره ها از طریق کتابخانه عمومی اطلاع رسانی خواهد شد، بیان کرد: ذی نفعان سرفصل های آموزشی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت را دنبال کنند و در صورت امکان نظرات و پیشنهاد های سازنده خود را برای بهبود آموزش به این مدیریت منتقل کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید