Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

افتتاح 73 پروژه در بخش کشاورزی فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: همزمان با اولین سال از فعالیت دولت سیزدهم ، تعداد 73 پروژه در بخش کشاورزی فارس با اعتبار 4880 میلیارد و 435 میلیون ریال و باحضور استاندار فارس، مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین کشوری و استانی، افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

افتتاح 73 پروژه در بخش کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا دراستان فارس، احمد طمراسی با بیان اینکه از طرح های مذکور 49 مورد اشتغال زا و مابقی عمرانی است، ابراز کرد: افتتاح این پروژه ها منتج به اشتغال زایی 529 نفر و بهره مندی 4164 خانوار خواهد شد.

به گفته وی؛ طرح های اشتغال زای قابل افتتاح در این ایام با اعتباری بالغ بر 4332 میلیارد ریال و در زمینه های تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، صنایع تبدیلی و غذایی وشیلات هستند.

طمراسی  با بیان اینکه هشت طرح عمرانی در زمینه آب و خاک و امور فنی و مهندسی گشایش خواهد یافت، افزود: طرح های مذکور شامل یک طرح در زمینه آبیاری نوین در قالب ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر یک صد میلیارد ریال و بهره مندی 47 خانوار و هفت طرح سازه ای با اعتباری بالغ بر 79 میلیارد ریال و بهره مندی 2283 خانوار خواهد بود.

این مقام مسئول، گریزی به طرح های قابل افتتاح دستگاه های وابسته نیز زد و گفت: 11 پروژه با اعتباری بیش  از 189 میلیارد ریال در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری و پنج طرح با اعتباری بالغ بر 188 میلیارد ریال در بخش عشایر به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با حفظ پروتکل های بهداشتی، حضور مسئولین این سازمان در برنامه های ویژه بزرگداشت هفته دولت در رسانه ملی و سایر رسانه ها و شرکت در میزگردهای تخصصی، ملاقات چهره به چهره با ذی نفعان سازمان از دیگر برنامه های این هفته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید