Iranian Agriculture News Agency

سهمیه سوخت تراکتور های فاقد پلاک در کازرون قطع می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با تاکید بر اینکه از فصل پاییز سوخت فقط به تراکتور‌های کشاورزی دارای پلاک تعلق می گیرد، گفت: همه تراکتورهای فاقد پلاک در این شهرستان باید حداکثر تا آخر شهریورماه سال جاری پلاک گذاری شوند در غیر اینصورت سهمیه سوخت آنها قطع می شود.

سهمیه سوخت تراکتور های فاقد پلاک در کازرون قطع می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی با بیان اینکه از سال 1393 به بعد همه تراکتورهای شرکت تراکتورسازی ایران، با پلاک از این شرکت خارج می شوند، افزود: در سال گذشته تعداد 400 دستگاه تراکتور فاقد پلاک در شهرستان کازرون پلاک گذاری شده است.

این مقام مسئول تصریج کرد: شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون با هدف هویت بخشی و شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی و جلوگیری از قاچاق سوخت است.

رشیدی با اشاره به اینکه 600 دستگاه تراکتور فاقد پلاک در طرح جدید باید پلاک گذاری شوند، اظهار کرد: این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، نماینده تعاونی تراکتورداران فارس و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان کازرون اجرا می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: از مالکین تراکتورهای فاقد پلاک درخواست می شود در اسرع وقت با مراجعه به نماینده تعاونی تراکتورداران فارس مستقر در محل این مدیریت، نسبت به تشکیل پرونده و انجام امورات اداری مربوطه اقدام کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید