Iranian Agriculture News Agency

ایجاد بیش از ۲۶۰ فرصت شغلی جدید در کشاورزی خرامه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه از فراهم شدن ۲۶۴ فرصت شغلی در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: با این تعداد اشتغال جدید، جهاد کشاورزی شهرستان خرامه توانست رتبه نخست ثبت اطلاعات در سامانه رصد را به خود اختصاص دهد.

ایجاد بیش از ۲۶۰ فرصت شغلی جدید در کشاورزی خرامه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ایرج دهقانی ابراز کرد: در چهار ماه اول سال جاری، سهمیه ابلاغی ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی شهرستان به طور کامل محقق که از این تعداد اشتغال ایجاد شده ۷۴ فرصت شغلی دائم و ۱۹۰ مورد به صورت  اشتغال موقت است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بروز پدیده خشکسالی موجب گرایش بهره برداران به تولید محصولات کم آب بر شده، اظهار کرد: توسعه گلخانه ها و تولید قارچ خوراکی با ۹۰ فرصت شغلی بالاترین سهم اشتغالزایی را به خود اختصاص داده و زیر بخش امور دام با ۷۳ فرصت شغلی جدید در رتبه بعدی قرار دارد.

دهقانی؛ دو بخش زراعت و مشاغل خانگی زنان روستایی را از دیگر حوزه های مهم و کلیدی در افزایش اشتغال و بهبود درآمد ساکنین جوامع روستایی نام برد.

وی خاطر نشان کرد: توسعه زیر ساخت های صنایع تبدیلی و ساماندهی صادرات محصولات کشاورزی نیروی محرکه ای برای ایجاد تحول در اقتصاد روستا خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه تصریح کرد: با راه اندازی صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی ارزش افزوده محصولات کشاورزی افزایش یافته و زمینه رهایی از بحران اقتصادی فراهم می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید