Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از خبرنگار ایانا در استان فارس

به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگار و مسئول نمایندگی خبرگزاری ایانا در استان فارس با اهداء کیک، گل و لوح تقدیر تجلیل شد.

تجلیل از خبرنگار ایانا در استان فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در آیین تجلیل از شهربانو جویبار مسئول و خبرنگار ایانا در این استان، گفت: امروز هفدهم مردادماه در تقویم رسمی کشور به روز خبرنگار نامگذاری شده است، مناسبتی که به دنبال به شهادت رسیدن محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی توسط شورای فرهنگ عمومی به ثبت رسید.

علیرضا واحدی پور گفت: خبرنگاری شغل نیست، عشق است! جان سپردن به تلاش مقدسی است که پویایی و بالندگی جامعه و امید به ساختن فرداهای روشن‌تر را نوید می‌دهد.

وی افزود: خبرنگاران دیده بان امین جامعه و مدافعان آگاهی هستند که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

واحدی پور تصریح کرد: در این میانه میدان، گاه خبرنگار خود خبر می شود و جامعه ای را داغدار می کند همچون دو خبرنگار فقیدی که در حادثه اتوبوس ارومیه و در حین انجام رسالت جان خود را از دست دادند یا خبرنگاران جنگی که دوربین و ضبط به دست در خط مقدم حضور یافتند تا صحنه ای از صحنه های دفاع مقدس را به تصویر بشکند اما کسی نبود که صحنه جان دادن آن ها را به اکران بگذارد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: در همه فراز و فرود های جامعه، اصحاب رسانه دوشادوش با مسئولین حضور دارند همچنان که با شیوع ویروس منحوس کرونا، این خبرنگاران بودند که تمام قد به پوشش اخبار آن پرداختند و بی محابا به میان مردم رفتند، وجود و حضور فداکارانه خبرنگاران و فعالین رسانه همراه با مدافعان سلامت توانسته است نقش بسزایی در ایجاد فضای تعامل و همراهی عمومی مردم با دستورالعمل های بهداشتی را فراهم سازد؛ این خود گواهی بر نقش و اهمیت خبرنگاری و رسانه است.

در این نشست که با حضور رئیس و کارکنان اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد از خبرنگار ایانا با اهداء کیک، گل و لوح تقدیر تجلیل شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید