Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس:

روابط عمومی از جدی ترین مقوله های سازمانی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه روابط عمومی و حوزه ارتباطات یکی از جدی ترین مقوله های سازمانی است، گفت: در این حوزه باید افراد دانش محور فعالیت کنند.

روابط عمومی از جدی ترین مقوله های سازمانی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، احمد طمراسی در اولین نشست شورای اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس که به ریاست او برگزار شده بود، تصریح کرد: مدیران یک سازمان باید حوزه ارتباطات مردمی و اجتماعی را جزو محورهای مهم قابل ارزیابی قرار دهند و عدم هنرمندی در ارتباط با مردم و رسانه و ارائه گزارش را پشت واژه ریا مخفی نکنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه یک سازمان باید بتواند با ارائه دستاوردها و اقدامات، یک مجموعه قوی و قابل اتکا را به عموم جامعه معرفی کند، اظهار کرد: روابط عمومی ها باید با ایجاد ارتباط دو سویه با جامعه ذی نفعان و انتقال مطالبات جامعه به مسئولین به مشارکت جامعه مخاطب در تصمیم سازی کمک کنند. 

به عقیده او؛ در اجرای پروژه ها باید بازخورد های اجتماعی اقدامات از ذی نفعان گرفته شود؛ به همین منظور  شناخت جامعه مخاطب از دیگر وظایف روابط عمومی ها است.

طمراسی با اشاره به اینکه مباحث مطرح شده نکاتی است که باید در مجموعه روابط عمومی و در نگاه ها به روابط عمومی راجع به آن تجدید نظر شود، افزود: افرادی که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنند علاوه بر دانش و مهارت باید به این حوزه علاقه مند باشند. 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جا به جایی مسئولین روابط عمومی به فضای ارتباطی آسیب می زند، با تدوین یک بخشنامه داخلی و ابلاغ به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها از جا به جایی این افراد جلوگیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر لزوم بازبینی برنامه های سالانه شورای اطلاع رسانی این سازمان با مشارکت همه اعضا و تصویب آن، ابراز کرد: روابط عمومی مکلف است اعتبارات سه در هزار قانون بودجه را نهادینه و از این محل بخشی از هزینه های  مربوطه را مرتفع کند

این مقام مسئول تاکید کرد: رئیس گروه نوسازی و تحول اداری و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان با هماهنگی وزارتخانه متبوع حداقل یک پست روابط عمومی برای هر شهرستان تعریف کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید