Iranian Agriculture News Agency

معاون جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

توزیع کود یارانه ای بر اساس حواله الکترونیکی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تحویل کودهای یارانه ای بر اساس حواله های الکترونیکی صادره از سامانه پایش مواد کودی، مبتنی بر اطلاعات سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

توزیع کود یارانه ای بر اساس حواله الکترونیکی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، فرهاد شریفی اظهار کرد: از اول شهریورماه سال جاری توزیع کود بین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی بر مبنای مذکور صورت می گیرد.

به گفته وی؛ روند ذکر شده بر اساس ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ضوابط اختصاصی خرید، فروش، حمل و نگهداری نهاده و کالا های اساسی موضوع ماده (2) دستورالعمل تبصره (4) الحاقی ماده (18) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و توزیع بهینه و موثر نهاده های کشاورزی میان کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی اجرایی می شود.

شریفی با اشاره به تشکیل کمیته تخصیص نهاده‌ها در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، ابراز کرد: این کمیته به منظور تصمیم گیری و سیاستگذاری در خصوص سهمیه کودی هر شهرستان متناسب با شرایط محصولات مختلف زراعی و باغی شروع به کار می کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: به منظور توزیع دقیق کود بر اساس حواله الکترونیکی، اطلاعات کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی (پود) حداکثر تا بیستم مردادماه توسط مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها مورد بازنگری، تکمیل و تایید قرار می گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید