Iranian Agriculture News Agency

واژه جهاد منحصر به چهارچوب اداری نیست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در پیامی هفته جهاد کشاورزی را به خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

واژه جهاد منحصر به چهارچوب اداری نیست

به گزارش خبر نگار ایانا در استان فارس، متن پیام به شرح ذیل است:

با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا به ویژه شهدای جهاد کشاورزی، آغاز هفته جهاد کشاورزی را خدمت همه جهادگران عرصه خدمت و تولید و تولید کنندگان عزیزی که بدون کمک و همکاری آنان بخش کشاورزی نمی تواند به تنهایی بار خدمت را به دوش بکشد، تبریک عرض می نمایم.

مجموعه جهاد کشاورزی این افتخار را داشته و بر این نکته اتکا دارد که دستاورد انقلاب اسلامی است دستاوردی که بر پایه نیت خالصانه و روحانی معمار کبیر انقلاب و خون شهدای جهاد کشاورزی بنا گذاشته شد.

 امیدوارم که همه ما به عنوان جهادگران عرصه خدمت و تولید بتوانیم در عین پاسداشت خون شهدا،  رهرو معمار کبیر انقلاب باشیم در این راستا بتوانیم وظیفه ذاتی خود را با نیت خالصانه جهادی به انجام برسانیم.

هر کسی در هر جایی از کشور و در هر حوزه ای روحیه جهادی را داشته باشد جهادگر است، جهاد  واژه ای است که صرفاً در چهارچوب ساختار و نظام اداری و تشکیلاتی استخدامی نیست، امیدوارم که بتوانیم این روحیه و این فضای کار که امروز یکی از ضرورت های جدی کشور است را اشاعه دهیم و بهره‌برداری لازم و پاسداشت داشته باشیم، از کسانی که خالصانه پیرو این نیت و رفتار هستند از جمله همه همکارانی که در سازمان جهاد کشاورزی، مدیریت ها و مراکز تابعه و کارشناسان پهنه که مشغول به خدمت رسانی هستند، قدردانی می کنم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید