Iranian Agriculture News Agency

تخصیص زمین به طرح مسکن ملی جهاد کشاورزی فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از انعقاد تفاهم نامه با راه و شهرسازی به منظور اختصاص زمین برای طرح مسکن ملی کارکنان این سازمان خبر داد و گفت: بخشی از زمین های مورد درخواست از فضای سبز به مسکونی در کمیسیون ماده 5 استانداری مصوب شد.

تخصیص زمین به طرح مسکن ملی جهاد کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محسن محمدی در نشست شورای هماهنگی مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و مدیران کل دستگاه های وابسته با بیان اینکه این سازمان پیشرو در اجرای مسکن ملی است، ابراز کرد: تاکنون نیز ۱۸۰۰ نفر از کارکنان این سازمان و دستگاه های تابعه در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند.

وی با اشاره به پیشرو بودن سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در استقرار سامانه همتا یا سامانه یکپارچه منابع انسانی، گفت: این سامانه جامع و تحت وب، علاوه بر فارس در سازمان جهاد کشاورزی زنجان و کرمانشاه نیز راه اندازی شده است.

محمدی با تاکید بر اینکه در سامانه مذکور امکان بهره برداری متمرکز از یک نسخه واحد نرم افزار در سطح کل وزارت جهاد کشاورزی فراهم شده است، ابراز کرد: پیاده سازی کلیه فرآیندهای حوزه منابع انسانی به صورت الکترونیکی از قبیل صدور احکام، مرخصی و ماموریت، تعیین اضافه کار، توزیع مزایا و غیره از ویژگی های این سامانه است.

این مقام مسئول افزود: ثبت و بروز رسانی اطلاعات کارکنان اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری "سامانه پاکنا" از دیگر اقدامات است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تفاهم نامه 75 میلیارد تومان با بانک ملت به منظور اعطای تسهیلات به کارکنان این سازمان سخن گفت و بیان کرد: تاکنون 35 میلیارد تومان از این  مبلغ در قالب تسهیلات ۵۰  و ۱۰۰ میلیون تومانی با ۱۸ درصد، بدون وثیقه با یک ضامن جذب و مابقی نیز در حال جذب است.

محمدی؛ به امکان استفاده کارکنان رسمی جهاد کشاورزی از تسهیلات 150 میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن در پی انعقاد تفاهم نامه وزارتخانه با بانک کشاورزی اشاره کرد و افزود: با اجرای این تفاهم نامه سایر کارکنان نیز تا سقف 80 میلیون تومان از تسهیلات مذکور بهره مند می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: کد استخدام رسمی قطعی برای 450 نفر از کارکنانی که در قالب استخدام ناظرین بخش کشاورزی جذب شده اند، صادر شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید