Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم سپیدان و بیضا:

مجلس از بخش کشاورزی حمایت می‌کند

نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در صحن علنی مجلس بیشترین حمایت از بخش کشاورزی می شود، گفت: تلاش می شود تا با تمام توان کمک کنیم که کشاورزان عزیز در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی حداقل مشکلات را داشته باشند.

مجلس از بخش کشاورزی حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محسن علیزاده در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی شامل ماشین آلات، نهاده‌ها، سیستم های آبیاری نوین و فن آوری های نوین، تجهیزات گلخانه ای و پهبادها، با بیان اینکه  استان فارس در بسیاری از تولیدات کشاورزی رتبه برتر دارد، ابراز کرد: لازم است در تولید ماشین آلات و نهاده های کشاورزی هم تلاش کنیم تا حائز رتبه های برتر باشیم.

وی ابراز کرد: نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی آمادگی خود را برای شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات کشاورزان و تولیدکنندگان عزیز در بخش کشاورزی اعلام می کنند.

علیزاده تصریح کرد: تصمیم ما بر این است در سال 1400 در راستای تحقق شعار سال کمک کنیم به مانع زدایی ها در بخش تولید به ویژه بخش کشاورزی و تلاش کنیم که پشتیبانی های خوبی توسط دولتمردان از کشاورزان شکل بگیرد، در صحن علنی مجلس بیشترین حمایت از بخش کشاورزی می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید