Iranian Agriculture News Agency

هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز آغاز به کار کرد

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی شامل ماشین آلات، نهاده‌ها، سیستم های آبیاری نوین و فن آوری های نوین، تجهیزات گلخانه ای و پهبادها در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان خبر داد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور گفت: نمایشگاه مذکور روز سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه با حضور 150 شرکت داخلی و نمایندگان 7 کشور  ترکیه، هند، ایتالیا، چین، آلمان، کره و ژاپن گشایش یافت.

به گفته وی؛ این شرکت های فعال در حوزه صنعت کشاورزی در فضایی بالغ بر ۱۵ هزار مترمربع متشکل از پنج سالن نمایشگاهی و فضای باز نمایشگاهی در این رویداد حضور دارند.

او گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه هر  روز دو کارگاه آموزشی در سالن بهار برگزار خواهد شد.

واحدی پور به ضرورت حفظ سلامت بازدیدکنندگان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل نمایشگاه گریزی زد و ابراز کرد: به همت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز، سامانه برخط صدور بلیت رایگان بازدید از این نمایشگاه راه اندازی شده و بازدید صرفا با تهیه بلیت امکان‌پذیر است.

وی افزود: شیوه دریافت بلیت این نمایشگاه کاملاً رایگان بوده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت آن به وب‌سایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به نشانی www.farsfair.ir مراجعه کنند.

این مقام مسئول افزود: کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه این سازمان در سالن حافظ حضور دارند و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده‌ها و آبیاری از روز سه شنبه بیست و هشتم تا جمعه سی و یکم اردیبهشت ماه به مدت  از ساعت 15 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید