Iranian Agriculture News Agency

حمایت از عشایر فارس با جذب تسهیلات زنجیره گوشت قرمز

مدیر کل امور عشایر استان فارس از اختصاص 420 میلیارد ریال تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز به عشایر این استان در سال گذشته خبر داد.

حمایت از عشایر فارس با جذب تسهیلات زنجیره گوشت قرمز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، روح اله بهرامی تصریح کرد: در سال جاری در صورت تامین  اعتبار، این تسهیلات با شرایط ذکر شده به جامعه هدف پرداخت می شود.

وی ابراز کرد: در سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی بند ب ماده52، مبلغ 340 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش با کارمزد ده درصد با عاملیت بانک کشاورزی به استان فارس اختصاص یافت.

 بهرامی اظهار کرد: خوشبختانه با استقبال خوب بهره برداران و همکاری بانک کشاورزی و بهره گیری از سهم سایر استان هایی که امکان جذب  برای آنها فراهم نبوده تاکنون جمعاً 420 میلیارد ریال با جذب 120 درصد صورت گرفته است.   

مدیر کل امور عشایر استان فارس گفت: جامعه عشایر فارس با داشتن بیش از سه میلیون راس دام سبک نقش مهمی در اقتصاد و تامین نیازهای پروتئینی جامعه دارد.

وی افزود: در این راستا برای تقویت بنیان تولید عشایر تسهیلات زنجیره گوشت قرمز در اختیار عشایر قرار گرفت تا زمینه اشتغال برای خانواده، بهبود معیشت و افزایش درآمد برای این جامعه مولد و کم توقع فراهم شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید