Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون خبر داد:

تشکیل قرارگاه ساماندهی مرغ در کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از راه اندازی قرارگاه ساماندهی مرغ در این شهرستان با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برقراری آرامش در بازار مرغ خبر داد.

تشکیل قرارگاه ساماندهی مرغ در کازرون

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی گفت: قیمت مرغ با توجه به اعلام قرارگاه ساماندهی مرغ به ازای هر کیلوگرم ۲۴۹ هزار ریال است و فروش مرغ به قیمت بالاتر از این مبلغ تخلف بوده و با متخلفان برخورد می شود.

رشیدی با تاکید بر رعایت قیمت مصوب مرغ در سه مقطع درب مرغداری، درب کشتارگاه و محل توزیع بین مصرف کنندگان، ابراز کرد:  قیمت مرغ زنده درب مرغداری کشتارگاه کیلویی ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان، قیمت مرغ در کشتارگاه کیلویی ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت مرغ آماده طبخ برای مصرف کننده کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه افزایش سن کشتار مرغ در پایین آمدن بهره وری تولید در مرغداری های گوشتی نقش به سزایی دارد تاکید کرد: نگه داشتن مرغ بالای 50 روز در مرغداری ها تخلف است، و متخلفین با قطع تخصیص نهاده و عدم صدور مجوز جوجه ریزی مواجه می شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: به واسطه ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف گوشت مرغ، از مرغدارنی که در حال حاضر مرغ در سالن ندارند در خواست می شود، تا نسبت به اخذ مجوز و جوجه ریزی اقدام عاجل به عمل آورند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید