Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل دامپزشکی استان فارس خبر داد:

آغاز طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی فارس

مدیر کل دامپزشکی استان فارس گفت: با هدف اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده به شهروندان، طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در سراسر استان فارس ویژه ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

آغاز طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمیدرضا ناظمی با بیان اینکه طرح مذکور از بیست و پنجم فروردین ماه آغاز شده است و بیست و سوم اردیبهشت ماه ادامه دارد، تصریح کرد: در این طرح 44 اکیپ ثابت و سیار بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند.

وی افزود: شهروندان فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در هنگام خرید گوشت قرمز به لیبل و مهر نظارتی دامپزشکی و همچنین تاریخ انقضاء مندرج در لیبل متصل به لاشه و یا بسته بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء، نوع محصول و کد بهداشتی بهره برداری دامپزشکی است، توجه کنند.

ناظمی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را از طریق تلفن پیامگیر ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۷۹۲ به اطلاع کارشناسان دامپزشکی برسانند.

مدیرکل دامپزشکی استان فارس ابراز کرد: نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر کشتارگاه های طیور استان به صورت شبانه روزی که از تاریخ پنجم اسفندماه سال گذشته شروع شده با حضور کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان فارس همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید