Iranian Agriculture News Agency

اولین دوره آموزشی تخصصی ملی " اصول و آداب تشریفات " برگزار شد

اولین دوره آموزشی" اصول و آداب تشریفات " در سال جدید در وزارت جهاد کشاورزی با تدریس علی فروزفر ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و امور بین الملل این وزارتخانه در سراسر گشور به صورت وبینار برگزار شد.

اولین دوره آموزشی تخصصی ملی  " اصول و آداب تشریفات " برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان فارس، به همت مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهادکشاورزی و با همکاری مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) امروز صبح با حضور قریب 130 نفر آغاز شد.

در روز اول این کارگاه آموزشی پس از پرداختن به ضرورت وجود مباحث تشریفات داخلی و خارجی  در بطن و شرح وظایف روابط عمومی همه دستگاه ها و اهمیت آن با روابط انسانی، مباحث  اصول اساسی تشریفات در ارتباطات، تشریفات و کسب اعتبار، شکل های مختلف آن، فرآیند و مراحل پنج گانه تشریفات شامل استقبال، حمل و نقل، اسکان، پذیرایی و بدرقه شرح داده شد که مورد اقبال زیاد شرکت کنندگان در دوره قرار گرفت.

این کارگاه آموزشی، بر اساس مجوز رسمی صادره از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی برگزار و به مدت دوازده ساعت آموزشی محسوب شده، در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین ماه  ادامه خواهد داشت و به دلیل محدودیت های آموزشی، گواهینامه صرفا" برای مدیران روابط عمومی حاضر در کارگاه صادر خواهد شد.

 شرکت کنندگان روز اول در این دوره آموزشی و علاقه مندانی که امروز موفق به حضور در کلاس نشده اند می توانند راس ساعت 9 صبح روزهای یاد شده برای بهره‌برداری از ادامه مباحث کاربردی این کارگاه آموزشی با وارد کردن آدرس: http://vc.areeo.ac.ir/ch/majpr حضور به هم رسانند.

در این دوره تعداد ۲۷ نفر از  مدیران و کارشناسان روابط عمومی جهاد کشاورزی استان فارس شرکت کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید