Iranian Agriculture News Agency

جهاد کشاورزی فارس پیشرو در استقرار سامانه همتا

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از پیشرو بودن این سازمان در استقرار سامانه همتا یا سامانه یکپارچه منابع انسانی خبر داد و گفت: این سامانه جامع و تحت وب، پیش از این به صورت پایلوت در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان تهران راه اندازی شده است.

جهاد کشاورزی فارس پیشرو در استقرار سامانه همتا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید عباس رضوی نژاد با تاکید بر اینکه در سامانه مذکور امکان بهره برداری متمرکز از یک نسخه واحد نرم افزار در سطح کل وزارت جهاد کشاورزی فراهم شده است، ابراز کرد: پیاده سازی کلیه فرآیندهای حوزه منابع انسانی به صورت الکترونیکی از قبیل صدور احکام، مرخصی و ماموریت، تعیین اضافه کار، توزیع مزایا و غیره از ویژگی های این سامانه است.

وی با اشاره به اینکه انجام مکانیزه همه عملیات و محاسبات حوزه پرسنلی و صدور احکام از دیگر مزایای این سامانه است، افزود: امکان ایجاد کارتابل پرسنلی با امکان مشاهده سوابق کلیه فرآیندها و گزارشات توسط خود همکار در این سامانه وجود دارد.

رضوی نژاد بیان کرد: طبقه بندی، حفظ و نگهداری کلیه مستندات پرونده پرسنلی، امکان تعریف داشبوردهای مدیریتی به منظور نظارت مستمر مدیران و امکان برقراری ارتباط مکانیزه با سایر سیستم های اطلاعاتی سازمان از دیگر مزایای این سامانه است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید