Iranian Agriculture News Agency

صدور کد مستخدم رسمی قطعی برای کارکنان جهاد کشاورزی

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از صدور 487 کد مستخدم رسمی قطعی و پیمانی در چند ماه اخیر برای همکاران این سازمان خبر داد.

صدور کد مستخدم رسمی قطعی برای کارکنان جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگارایانا در استان فارس، سید عباس رضوی نژاد گفت: در جریان فرآیند تبدیل وضعیت همکاران، مجوز تبدیل وضعیت تعداد 879  نفر از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی توسط وزارت خانه صادر شد.

وی با بیان اینکه این فرآیند از طریق سامانه بکارگیری و استخدام از مجموعه سامانه های سازمان اداری و استخدامی کشور، برنامه ریزی و پیگیری شد، ابراز کرد: پس از ثبت مدارک و مستندات مورد نیاز و تایید در مراحل مختلف کد رسمی قطعی برای این همکاران صادر شد که با ابلاغ ضریب افزایش حقوق سال اخیر احکام مرتبط نیز انجام می شود.

این مقام مسئول افزود: برای سایر افرادی که هنوز کد صادر نشده تا پایان خرداد ماه کد صادر خواهد شد.

رضوی نژاد در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان مشمول قانون ایثارگران با اشاره به اینکه پس از ابلاغ قانون استفساریه بند ( واو) ماده 44، با جدیت دنبال شد، اظهار کرد: تاکنون 36  کد رسمی قطعی  همکاران مشمول قانون که استخدام پیمانی بوده اند ، صادر شده است.

وی افزود: پس از تامین اعتبار لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تیدیل وضعیت سایر همکاران مشمول این قانون نیز در اسرع وقت انجام خواهد پذیرفت.

او بیان کرد: بدون شک این موفقیت چشمگیر حاصل تدبیر و حمایت معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، مدیر بودجه و همکاری بی شائبه هسته گزینش خصوصا در بررسی پرونده های تبدیل وضعیت ایثارگران  و همچنین تلاش ها ، تعهد و مسئولیت پذیری همکاران مجموعه مدیریت امور اداری می باشد.

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: این موفقیت را به مجموعه کارکنان سازمان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم بتوانیم در سال پیش رو ضمن به اتمام رساندن تبدیل وضعیت همکاران مشمول قانون ایثارگران قدم های موثری نیز در ثبات وضعیت شغلی کارکنان قراردادی برداریم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید