Iranian Agriculture News Agency

توقف تغییر کاربری غیر مجاز ۱۰ هزار مترمربع از اراضی خرامه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه از شناسایی و توقف تغییر کاربری غیر مجاز ۱۰ هزار و ۵۵۰ متر مربع از زمین های زراعی و باغی این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

توقف تغییر کاربری غیر مجاز ۱۰ هزار مترمربع از اراضی خرامه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، کاووس همتی با اشاره به افزایش فعالیت فرصت طلبان و متصرفین اراضی کشاورزی در ایام تعطیل، گفت: گشت حفاظت امور اراضی ویژه نوروز این مدیریت از چهار مورد تغییر کاربری شامل دیوارکشی، احداث استخر و دو مورد ساخت و ساز اتاقک ممانعت به عمل آورد.

این مقام مسئول افزود: این ساخت و سازهای غیر قانونی در مزارع و باغ های سجل آباد، شهرک ایثار و معزآباد جابری از توابع بخش مرکزی شهرستان خرامه درحال اجرا بود.  

به گفته وی؛ پشتیبانی و هم افزایی دستگاه قضایی خرامه با امور اراضی جهاد کشاورزی، بستر کاهش تخلف و رفع موانع تولید را فراهم ساخته و تحقق شعار سال را امکان پذیر می کند.

همتی؛ تخریب و تغییر کاربری های غیر مجاز زمین های کشاورزی را تهدیدی جدی برای تامین امنیت غذایی جامعه در آینده دانست و اظهار کرد: با آموزش بهره برداران و اصلاح بروکراسی موجود در صدور سند مالکیت دستیابی به اهداف بخش کشاورزی میسر می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۳۱ حفاظت اراضی کشاورزی آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص هرگونه تخریب، تصرف و تغییرکاربری اراضی زراعی و باغی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید