Iranian Agriculture News Agency

متقاضیان مشمول در شیراز یارانه نهال می گیرند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: متقاضیان احداث باغ واجد شرایط در این شهرستان برای کمک به تامین نهال و اندام تکثیری با اصالت مورد نیاز خود می توانند یارانه دریافت کنند.

متقاضیان مشمول در شیراز یارانه نهال می گیرند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ذبیح الله سیروسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز  با اشاره به اینکه در فصل کاشت نهال و احداث باغ های جدید قرار داریم، تصریح کرد: با توجه به تخصیص 900 میلیون ریال اعتبار ویژه به این شهرستان از کاشت نهال های شناسنامه دار حمایت می کنیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده انواع نهال های شناسنامه دار گردو، انار، بادام، گل محمدی، زیتون، انجیر، زرشک، پسته، انگور و آلو بخارا برای کاشت در باغ های این شهرستان مشمول دریافت یارانه هستند.

به گفته سیروسی؛ با توجه به اهمیت تامین و کاشت نهال سالم و عاری از هر گونه آفت و بیماری و همچنین ضرورت بهره گیری از نهال های با ظرفیت بالقوه تولیدی بالا در احداث باغ های تجاری، بهره برداران می توانند از 45 نهالستان مجوز دار در سطح استان فارس نهال های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز تاکید کرد: باغدارانی که نسبت به کاشت نهال های شناسه دار مذکور اقدام کرده اند می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی این شهرستان در بخش و دهستان خود پس از ارائه درخواست، مدارک و مستندات مورد نیاز نسبت جذب کمک های مذکور اقدام کنند.

وی با اشاره به بازدید های کارشناسی از باغ های متقاضی دریافت یارانه نهال و ارزیابی وضعیت موجود توسط کارشناسان باغبانی و مسئولین پهنه ابراز کرد: با توجه به وسعت شهرستان شیراز و محدودیت منابع اعتباری متقاضیان در اسرع وقت نسبت به ارائه درخواست خود اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید