Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس اعلام کرد:

نظارت بر فعالیت کشتارگاه های مرغ در ایام نوروز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از فعالیت کشتارگاه های مرغ در ایام نوروز خبر داد و گفت: مدیران شهرستان ها نسبت به اعزام کارشناسان برای نظارت بر فعالیت کشتارگاه ها اقدام کنند.

نظارت بر فعالیت کشتارگاه های مرغ در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حسین پژمان در آخرین نشست سال جاری شورای هماهنگی معاونین و مدیران ستادی و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها افزود: با وجود همه چالش هایی که در بحث توزیع مرغ داشتیم توانستیم در  تنظیم بازار آن موفق شویم ضمن اینکه در ایام نوروز نیز کشتارگاه های فعال موظف به تحویل مرغ خود به مراکز مجاز توریغ مرغ هستند و مدیران این امر را با هماهنگی کارشناسان خود پیگیری کنند.

پژمان با اشاره به این که سال خیلی سختی در حال سپری شدن هست به برخی از چالش  ها اشاره کرد و گفت: مهمترین چالشی که امسال با آن روبرو بودیم بحث اعتبارات بود.

وی چالش مباحث امور اراضی را به عنوان پاشنه آشیل سازمان عنوان کرد و افزود: امور اراضی بحثی است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود و با توجه به این که مسوولیت  تمامی اتفاقات بر عهده ما خواهد بود.

باید کلیه اموری که انجام می شود مستندسازی نموده  و اطلاع رسانی کنیم  باید با فعالیت مستمر در گروهی که در فضای مجازی فعالیت می کند اطلاع رسانی کامل و به موقع انجام شده و همه مسئولین باید بدانند که ما پای کار هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به تعامل  با مسوولین دولتی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

پژمان فلسفه وجودی جهاد کشاورزی را کمک و حمایت به کشاورزانی دانست که سخت کوش ترین و صادق ترین انسان ها روی زمین هستند و مهم‌ترین نیاز جامعه بشری که تامین مواد غذایی است را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: خدای بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت گزاری به این قشر زحمت کش جامعه را به ما عطا فرموده است.

این مقام مسئول ابراز کرد: با وجود چالش های زیادی از جمله تامین بذر گندم، آفت سن گندم، خشکسالی و سرمازدگی جای خرسندی است که امسال از لحاظ آفت سن گندم، گندم سن زده مطابق با استانداردها نداشتیم و جا دارد از حمید دبیری مدیر حفظ نباتات این سازمان تجلیل شود.

وی در ادامه افزود: در بحث آب توفیقات خوبی در شهرستان های خرامه، زرقان و مرودشت با همت مدیران این شهرستان ها داشتیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

او در ادامه صحبت های خود از  امیر اسلامی مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به خاطر تلاش های موثر در بحث سازگاری با کم آبی تقدیر و تشکر کرد.

پژمان به بحث کرونا و چالش های آن و نیز تورم اشاره کرد که به گفته وی سال بسیار سختی را برای مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس رقم زد و خوشبختانه با همت و تلاش همه مدیران مشکلات تا حدودی زیادی حل شد.

وی تجهیز مراکز جهاد کشاورزی شهرستان های تازه تاسیس شده را از اولویت های سال جدید سازمان دانست.

در این جلسه سید محسن قائمی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و  تبریک در آستانه قرار گرفتن سال جدید گفت:

در سال ۹۹ شیوع ویروس کرونا گرچه مشکلات عدیده ای را برای همه به وجود آورد ولی  تلنگری بر ما زد  تا  قدر بعضی موارد از جمله صله رحم و دیدار اقوام و آشنایان را بیشتر بدانیم .

وی افزود: عید آن روزی است که توانگران به فکر زیر دستان باشند و  خرسند هستم‌ که همکاران جهاد کشاورزی همواره به فکر افراد نیازمند هستند.

او از خداوند منان خواستار  توفیق روزافزون همه کارکنان صادق این خانواده بزرگ در راه خدمت رسانی به مردم و به خصوص ذی نفعان بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۰ شد

در این نشست معاونین، چند نفر از مدیران ستادی و دو نفر از مدیران شهرستانی به نمایندگی از سایر مدیران شهرستان ها مطالبی را بیان‌کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید