Iranian Agriculture News Agency

نظارت دامپزشکی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی

مدیرکل دامپزشکی استان فارس از تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی ویژه ایام نوروز خبر داد و گفت: 45 اکیپ ثابت و سیار بر واحد‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند.

نظارت دامپزشکی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمیدرضا ناظمی مدیرکل دامپزشکی استان فارس  با بیان اینکه طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از بیست و پنجم اسفندماه آغاز و تا چهاردهم فروردین ماه ادامه دارد، تصریح کرد: با هدف اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده به شهروندان، نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در سراسر استان تشدید می شود.

وی، هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح بهداشتی، تضمین سلامت و امنیت غذایی و فرآورده‌های خام دامی اعلام کرد.

ناظمی با اشاره به اینکه شهروندان باید فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند، ابراز کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مهر و لیبل درج شده بر روی لاشه یا بسته بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء، نوع محصول، کد بهداشتی بهره برداری دامپزشکی می‌باشد، توجه کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان فارس از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را از طریق تلفن پیامگیر ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۷۹۲ به اطلاع کارشناسان دامپزشکی برسانند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید