Iranian Agriculture News Agency

هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس حائز رتبه عالی

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از کسب رتبه عالی برای این هسته خبر داد و گفت: پس از ارزیابی عملکرد ها توسط هیات عالی گزینش که در نهاد ریاست جمهوری قرار دارد این نتیجه به وزارت متبوع اعلام شد.

هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس حائز رتبه عالی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، فردین زمانی تصریح کرد: ارزیابی های انجام شده در ابعاد مختلف تخصصی از جمله مصاحبه، تحقیقات، ارزیابی و صدور رأی، فرآیند های اداری و ... انجام شده است.

به گفته وی، در سال جاری بالغ بر دو هزار فقره پرونده داوطلبین متشکل از همکاران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، دستگاه های تابعه و ... به این هسته معرفی که در قالب 178 جلسه تخصصی برای بیش از 90 درصد آنها رأی صادر شده است.

زمانی افزود: ماهیت این پرونده ها شامل تبدیل وضعیت ( پرونده های مهندسین ناظر، مشمولین تبدیل وضعیت از جمله ایثارگران و ... )، انتصابات پست های مدیریتی، نیابتی و ... بوده است.

او با بیان اینکه جهش تولید در محصولات کشاورزی را باید ضامن امنیت غذایی پایدار برای کشور دانست، ابراز کرد: بخش کشاورزی علاوه بر تامین امنیت غذایی جامعه، در شکوفایی اقتصاد کشور نیز نقش دارد.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اضافه کرد:  در سال جهش تولید این هسته به عنوان فیلتر اولیه ورود منابع انسانی دو رویکرد سرعت عمل و دقت نظر همراه با انعطاف پذیری و به دور از تنگ نظری ها را در دستور کار خود قرار داده تا بتوانند نیروی انسانی کارآمد، متعهد، دارای روحیه انقلابی و جهادی را که بستر ساز مدیریت جهش تولید در بخش کشاورزی است را گزینش نماید.

زمانی افزود: هسته گزینش بر خود می بالد که ضمن برخورداری از کارگزارانی با روحیه انقلابی، جهادی، دارای پشتکار  بالا در فضای همدلی و تعامل با سایر ارکان سازمان و حمایت های رئیس سازمان زمینه ساز تحقق این موفقیت شدند از این رو بر خود لازم می دانم موفقیت بزرگ را به همکاران و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: قطعا این دستاوردها حاصل الطاف و اراده ذات اقدس الهی و توجهات حضرت ولی عصر ( عج)، تلاش و همدلی ارکان گزینش است که سبب اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و حرکت رو به جلو در گام دوم انقلاب خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید