Iranian Agriculture News Agency

خدمات رسانی به کشاورزان در بستر امنیت

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در تلاش هستیم تا با ایجاد امنیت در ابعاد مختلف، بستری فراهم شود تا مدیران به نحو احسن به قشر زحمت کش جامعه یعنی بهره برداران بخش کشاورزی خدمت رسانی کنند.

خدمات رسانی به کشاورزان در بستر امنیت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد جعفر ملک زاده در جلسه هماهنگی مدیران ستادی و مدیران کل دستگاه های وابسته سازمان جهاد کشاورزی استان فارس که با حضور رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، ابراز کرد: تعامل و همراهی سازنده ای بین مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی با مجموعه حراست این سازمان وجود دارد.

وی افزود: در راستای وظایف محوله و خدمت رسانی بهتر به بهره برداران بخش کشاورزی با افرادی که قوانین را رعایت نمی‌کنند یا عنادی دارند در تخلف کردن برخورد قاطع و به موقع می شود.

ملک زاده اظهار کرد: انتصابات در مجموعه جهاد کشاورزی بر اساس قانون، تحقیقات و مستندات صورت می گیرد که جا دارد از تک تک مدیران تشکر کنم.

ملک زاده؛ ضمن تبریک ارتقای مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی به سازمان حراست، اظهار کرد: ارتقاء مذکور با تلاش و کوشش رئیس این سازمان در زمانی شکل گرفته که سازمان امور استخدامی به دنبال کوچکتر کردن تشکیلات است و این امر جای بسی مباهات دارد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید