Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه مبارک فجر؛

گلخانه سبزی و صیفی در شهرستان داراب افتتاح شد

همزمان با دهه مبارک فجر، با حضور ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گلخانه سبزی و صیفی به مساحت پنج هزار مترمربع در شهرستان داراب افتتاح شد

گلخانه سبزی و صیفی در  شهرستان داراب افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، طرح مذکور با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره برداری رسید که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال پنج نفر به صورت مستقیم و ده نفر غیر مستقیم فراهم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در این آیین گفت: شهرستان داراب با تنوع آب و هوایی و نزدیکی به بازارهای حوزه خلیج فارس و  بازار مرکز استان می تواند یکی از الگوهای توسعه این گونه از کشت ها در استان باشد.

افشون اظهار کرد: سیاست دولت این است که با پرداخت تسهیلات بانکی و افزایش سطح  کشت در محیط کنترل شده باعث کاهش مصرف آب، اشتغال پایدار، دستیابی به محصولات مختلف خارج از فصل در بخش کشاورزی شود.

وی افزود: امیدواریم پیگیری های نمایندگان مجلس خصوصا محمد جواد عسکری نماینده محترم مردم داراب و زرین دشت در کمیسیون کشاورزی مجلس که برای تسهیل پرداخت وام های بانکی به کشاورزان انجام داده اند منجر به افزایش کشت های گلخانه ای شود.

در این مراسم همچنین، محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت، فرهاد شریفی سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس، اصغر فرودی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان داراب حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید