Iranian Agriculture News Agency

افتتاح پروژه عمرانی در مناطق عشایری فارس

مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: به مناسب گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۵۷ پروژه عمرانی به ارزش 9 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

افتتاح پروژه عمرانی در مناطق عشایری فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، روح الله بهرامی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با اشاره به اینکه حدود 950 خانوار از خدمات بهره‌مند خواهند شد، افزود: در سطح مناطق عشایری کشور 288 پروژه با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان اجرا خواهد شد، که 21 هزار خانواده عشایری از این پروژه ها بهره می بردند.

به گفته وی؛ این پروژه ها شامل حفر و تجهیز چاه، برق رسانی، احداث ذخیره آب ، زیر سازی راه عشایری، کانکس جهت مدرسه عشایری، خرید حمل و نصب حمام خورشیدی، احداث پل و غیره می باشد.

بهرامی ابراز کرد: سازمان امور عشایر به عنوان سازمان توسعه ای و چند پیشه وظایف متعددی را به عهده دارد و به عنوان پشتیبان اقتصاد تولید محور جامعه عشایری نقش ایفاد می کند.

 مدیرکل امور عشایر استان فارس اظهار کرد: از هفت پروژه شاخص مناطق عشایری کشور در استان فارس، پروژه تامین آب سایت های اسکان امامزاده محمد و سرو نخودی و حفر و تجهیز چاه جنگل شدید شهرستان سروستان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به منظور بهره مندی ۲۱۲ خانوار عشایری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید