Iranian Agriculture News Agency

تجلیل رئیس جهاد کشاورزی فارس از پرستاران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از همسران و فرزندان کارکنان این سازمان که مفتخر به شغل پرستاری هستند، تجلیل کرد.

تجلیل رئیس جهاد کشاورزی فارس از پرستاران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حسین پژمان همزمان با فرا رسیدن روز پرستار از 55 نفر از پرستاران با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر تجلیل کرد.

در لوح تقدیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس آورده شده است:

کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش ‌کند، خواه نیاز او برآورده شود یا نه، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان ‌پاک می ‌شود. پیامبر اکرم(ص)

سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س)، پرستار همه ارزش‌های زخم دیده در تاریخ شیعه؛ یادآور فداکاری شما پرستارانی است که با نور ایمان گرمای زندگی را در کالبد جامعه جاری کرده اید.

به واقع حس احسان و نوع دوستی در نام پرستار متجلی می شود،به ویژه در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید۱۹، که قریب یک سال است نقش شما مدافعان سلامت و منادیان انسانیّت بیش از پیش در جامعه پررنگ کرده است و با خلوص نیت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از خانواده و عزیزترین نزدیکان خود گذشته اید.

بی شک نبض سلامت جامعه، ضربان قلب پرستار است، از طرف خود و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس از شما که در راه حفظ سلامت جامعه نقش آفرین شده اید؛ قدردانی کرده و ضمن تبریک روز پرستار، امیدوارم کانون خانواده تان گرم، ستاره‌ی زندگیتان پرفروغ و آفتاب مهرتان پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید