Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس:

برون رفت از مشکلات اقتصادی با اجرای استراتژی اقتصاد مقاومتی

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: امروزه دشمنان خارجی و صهیونیسم جهانی ایران را احاطه کرده و خروج و مقابله با مشکلات با نسخه اقتصاد مقاومتی صورت می پذیر که اجرای آن هم باید توسط مدیران جهادی انجام شود.

برون رفت از مشکلات اقتصادی با اجرای استراتژی اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عبدالحسن صمدنژاد امروز دوشنبه دهم آذر ماه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: مولفه‌های مدیریت جهادی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری شامل مدیریت عالمانه، امیدوارانه، با انگیزه، خستگی ناپذیر، به دور از تنبلی، بصورت شبانه روزی که با بی انضباطی نیز توأم نیست، مدیریت ایثارگرانه و اصلاح کننده ساختارهاست.

وی با اشاره به اینکه تمام این مولفه ها در وجود رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بود، افزود: وی با مدیریت جهادی که امروز کشور ما به شدت به آن نیازمند است، ساختار سازمان جهاد کشاورزی فارس را اصلاح کرد.

صمدنژاد با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی از نظر اهمیت امروزه با وزارت دفاع برابری می‌کند، اظهار کرد: در شرایط فعلی اگر دو بال برای کشور وجود داشته باشد یک بال وزارت دفاع و بال دیگر حتما وزارت جهاد کشاورزی است چرا که تامین امنیت غذایی را برعهده دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید