Iranian Agriculture News Agency

پرداخت 32 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در سپیدان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با تعامل بین این مدیریت و بانک کشاورزی شهرستان، مبلغ 32 میلیارد ریال تسهیلات به منظور توسعه ناوگان مکانیزه کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت 32 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در سپیدان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی نصیری تصریح کرد: در سال جاری بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به شهرستان سپیدان برای خرید تراکتور و سایر ادوات کشاورزی تخصیص یافته و بیش از 40 درصد از این تسهیلات جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه کارشناس مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان در بازدیدهای میدانی و ثبت مشخصات فنی ادوات کشارزی نسبت به راستی آزمایی ادوات اقدام می نماید، اظهار کرد: بر این اساس 49 دستگاه به ادوات مکانیزه شهرستان اضافه شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال 50 دستگاه دیگر نیز اضافه شود.

نصیری؛ از معرفی 84 پرونده دیگر نیز به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات مکانیزاسیون سخن گفت و افزود: تاکنون از این تعداد 64 پرونده به مبلغ 19 میلیارد ریال توسط بانک مصوب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان ابراز کرد: هم اکنون برای پرداخت تسهیلات خرید ادوات کشاورزی مشکلی وجود ندارد و در صورت صدور پیش فاکتور توسط کارخانه تراکتور سازی پرداخت تسهیلات انجام می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید