Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح مسکن کارکنان جهاد کشاورزی در استان فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: شرایط لازم برای خانه دار شدن همکاران فاقد مسکن در خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و دستگاه های وابسته، از اراضی در اختیار به زودی فراهم می شود.

اجرای طرح مسکن کارکنان جهاد کشاورزی در استان فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد مهدی قاسمی افزود: در راستای اجرای طرح مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی طی تفاهم نامه ای که بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت مسکن و شهرسازی منعقد شده، مقرر شده است در مدت سه سال تعداد 100 هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا کارگروه مسکن استانی تشکیل شده است و احکام اعضای کارگروه مشخص و در اختیار آنان قرار گرفته شده است،تصریح کرد: کارگروه مسکن باید تسریع در روند کارها و نظارت بر آن را داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: با توجه به توافق انجام شده در دو ماه اطلاعات متقاضیان به وزارت مسکن و شهرسازی ارسال می شود که در این خصوص معاونت توسعه مدیریت و منابع با استفاده از ظرفیت مدیریت پشتیبانی و رفاه این سازمان؛ در امر اطلاع رسانی، جمع آوری اطلاعات و وارد نمودن اطلاعات پرسنل در سامانه وزارت متبوع اقدام می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با پیگیری های به عمل آمده همه کارکنان اعم از نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی و تمامی بازنشستگان و فرزندان آنها از این طرح بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: نکته حائز اهمیت این طرح این است که اراضی قابل استفاده در این طرح عموماً در محدوده شهرها قرار دارد و نسبت به شناسایی اراضی مورد نیاز در شیراز و شهرستان ها اقدام عاجلی انجام گرفته و اراضی مناسبی شناسایی شده است.

قاسمی تاکید کرد: همه همکاران نسبت به انجام اقدامات مرتبط، اهتمام لازم را داشته باشند تا خدای نکرده احدی  از این فرصت جا نماند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید