Iranian Agriculture News Agency

راه‌اندازی قرارگاه امنیت غذایی در کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از راه اندازی قرارگاه امنیت غذایی در این شهرستان خبر داد و گفت: دستیابی به خود کفایی محصولات کشاورزی با اولویت محصولات راهبردی گندم، جو، کلزا، چغندر قند پاییزه از اهداف اصلی این قرارگاه است.

راه‌اندازی قرارگاه امنیت غذایی در کازرون

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون تصریح کرد:  تقویت دانش بومی و ارتقای سطح تخصصی و کاربردی جامعه هدف، شناسایی و فعال سازی ظرفیت های راکد حوزه کشاورزی با استفاده از مربیان مجرب از دیگر اهداف مهم این طرح است.

به گفته وی؛ امنیت غذایی به عنوان یکی از ارکان اصلی و تاثیرگذار در رفع تهدیدات و تامین امنیت روانی جامعه نقش بسزایی دارد.

رشیدی با اشاره به اینکه از اهداف جهش تولید استفاده از ظرفیت‌ ها و امکانات موجود و به کارگیری نیروهای کارآمد است، اظهارکرد: استفاده از ظرفیت های بسیج مهندسین کشاورزی برای انتقال دانش روز و فناوری‌های نوین، تغییر رفتار حرفه‌ای و افزایش سطح دانش کشاورزان، منتج به افزایش بهره‌وری در تولید می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون تصریح کرد: در سال های اخیر این مدیریت، تعامل و همکاری خوب و مطلوبی با بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان داشته و طرح های مختلفی از جمله طرح همگام با کشاورزی را با موفقیت اجرا کرده‌اند. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید