Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس:

خرید بیش از ۱۰۰۰ تن گوشت گوساله منجمد داخلی در فارس

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس از انعقاد قرارداد خرید بیش از ۱۰۰۰ تن گوشت گوساله منجمد داخلی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از دویست و پنجاه تن خریداری شده است.

خرید بیش از ۱۰۰۰ تن گوشت گوساله منجمد داخلی در فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رهام رحمانی تصریح کرد: گوشت گوساله به صورت پنج تکه و به قیمت هر کیلوگرم ۷۲ هزارو ۵۰۰ تومان از دامداران این استان خریداری می‌شود.

به گفته وی؛ در حال حاضر کشتار در سه کشتارگاه دام سنگین و فرآوری و بسته بندی گوشت در پنج واحد در استان فارس صورت می‌پذیرد.

رحمانی اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام بر اساس مجوز کارگروه تنظیم بازار کشور و دستورالعمل‌های شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان استان، به خرید گوشت گوساله از آنها اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی در خرید دام از دامداران استان وجود ندارد، تاکید کرد: تولیدکنندگان،تشکل‌ها و شرکت‌های فرآوری کننده به منظور انعقاد قرارداد، همه روزه و در ساعات اداری می‌توانند به دفتر مرکزی اداره کل پشتیبانی امور دام استان واقع در بلوار چمران مراجعه کنند.           

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس ابراز کرد: تولیدکنندگان در سطح استان پراکنده هستند و ممکن است دانش و توان لازم را برای انعقاد قرارداد و تحویل گوشت به شرکت پشتیبانی امور دام را نداشته باشند، بنابراین لازم است تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها به عنوان نمایندگان تولیدکنندگان با انعقاد قرارداد و تحویل گوشت حضور موثر و فعال تری در بازار گوشت قرمز داشته باشند تا اینکه منافع خرید بخش دولتی به تولیدکنندگان منتقل شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید