Iranian Agriculture News Agency

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس:

اراضی ملی سیمکان سند تگ برگ می گیرند

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: با صدور اسناد تک برگی برای اراضی ملی سیمکان موضوع تداخل منافع مردم و منابع طبیعی در کمسیون رفع تداخلات مورد بررسی و رفع خواهد شد.

اراضی ملی سیمکان سند تگ برگ می گیرند

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عبدالحسین صمد نژاد با اشاره به اجرای طرح کاداستر در صد هزار هکتار از اراضی ملی بخش سیمکان شهرستان جهرم، تصریح کرد: کاداستر اراضی بر روی تمامی پلاک های این منطقه انجام شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت رفع تداخلات اراضی اظهار کرد: با توجه به اختلافاتی که بین زمین های مستثنیات مردم و اراضی منابع طبیعی وجود داشت این طرح اجرایی و داده های فنی حاصل در سامانه ثبت اسناد بارگذاری شده است.

وی  با بیان اینکه سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری برای رفع تداخلات اراضی در کل کشور برنامه جامعی را اعلام کرده است، افزود: این اطمینان را به مردم می دهیم که این مشکل به زودی یک بار و برای همیشه تعیین تکلیف خواهد شد.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس تاکید کرد: منابع طبیعی جزو انفال بوده و متعلق به امام زمان ( عج)  است و هیچ کس حق دست اندازی به این اراضی و یا صرف نظر از منافع آن را نخواهد داشت .

صمد نژاد از همه مردم و طبیعت دوستان خواست نسبت به دست اندازی افراد سود جو به اراضی ملی حساس بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در این عرصه ها مراتب را از طریق تماس با تلفن ١٥٠٤ به یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید