Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

پیشبرد اهداف نظام با حرکت مبتنی بر دانش محقق می شود

مدیران بر اساس برنامه راهبردی ارزیابی شوند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امروز مهمترین وظیفه دینی ما پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تمدن سازی است که این یک حرکت باید مبتنی بر دانش باشد و همه ما باید در این زمینه به هم کمک کنیم.

پیشبرد اهداف نظام با حرکت مبتنی بر دانش محقق می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایانا در استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام در نشست مجمع نمایندگان استان فارس که با موضوع ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد با اشاره به حدیث امیرالمومنین (ع) که فرمودند  با علم و دانش خداوند عبادت می شود، خطاب به نمایندگان ابراز کرد: باید این حرکت مبتنی بر علم در نشست ها نهادینه شود چرا که علم زمینه حاکمیت ما بر جهان است.

وی افزود: همه، شواهد و مدارک علمی و دانشی را خودشان را رو کنند تا  بتوان کار را پیش برد و اگر این را از دست بدهیم با شعار دادن نمی توانیم به اهدافی که داریم برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه رهبر معظم فرمودند که امیدهایی به این مجلس بسته شده است، اظهار کرد: تشکر می کنم از مجموعه نمایندگان عزیز و بزرگوار مجلس فارس که برای حل مشکلاتی که روبروی نظام و کشورمان است به عنوان اولویت اصلی تلاش‌های بسیار خوبی دارند و بعد ناظر به مسائل حوزه های انتخابیه هستند که اگر مسائل کلی نظام حل شود مسائل ریز هم حل می شود.

این روحانی با بیان اینکه مجموعه قدرت های جهانی اگر با ما دشمنی نداشته باشند ، در رقابت هستند، بیان کرد در این رقابت امیدوار هستند که چالش هایی که نظام با آن مواجه است حل نشود از این رو باید با هم همفکری مسائل را حل کنیم

وی افزود: جلسات تعامل بین نمایندگان مجلس و نمایندگان دولت را در استان فارس، نشست هایی مبارکی می تواند باشد.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه با دلسوزی عالمانه نسبت به مردم اقدامات انجام دهیم، تصریح کرد: باید دانش را ملاک قرار دهیم و حرکت هایی که ممکن است مردم را جذب کند ولی نتیجه به نفع مردم نباشد خیانت است ولو ظاهرا دنبال ما بیفتند و رای بدهند و مرید شوند.

مدیران بر اساس برنامه راهبردی ارزیابی شوند

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه مدیران باید بر اساس برنامه راهبردی ارزیابی شوند، گفت: در سنجش هر دولت، وزیر و یا مسئول باید پیشبرد برنامه های راهبردی مدنظر باشد تا میزان قدرت مدیریتی مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح کلان مملکت سند توسعه استراتژیک و برنامه پنج ساله تدوین شده است، اظهار کرد: باید مدیران در سطح استان برنامه ها را تدوین کرده باشند و آگاهی ما نسبت به برنامه و هدف گذاری استانی در حدی باشد که بتوانیم طبق برنامه ارزیابی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار کرد:  برنامه ها باید راهبردی باشد نه اجرایی، تا با تغییرمدیر برنامه نیز تغییر نکند و مدیربعدی بتواند این برنامه راهبردی را ادامه دهد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید