Iranian Agriculture News Agency

هم زمان با هفته دولت؛

افتتاح 188 پروژه در بخش کشاورزی فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: همزمان با چهارمین سال از فعالیت دولت دوازدهم، تعداد 188 پروژه در بخش کشاورزی فارس با اعتباری بالغ بر چهار هزار و 659 میلیارد ریال با حضور استاندار فارس، مدیران ارشد وزارت متبوع و جمعی از مسئولین کشوری و استانی، افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

افتتاح 188 پروژه در بخش کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) در استان فارس، محمد مهدی قاسمی تصریح کرد: افتتاح این پروژه ها منتج به اشتغال زایی 469 نفر و بهره مندی یازده هزار و 768 خانوار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 50 طرح عمرانی در زمینه آب و خاک و امور فنی و مهندسی گشایش خواهد یافت، افزود: طرح های مذکور شامل یک پروژه در زمینه آبیاری نوین در قالب 1012 مورد با اعتبار ملی بالغ بر یک هزار و 185 میلیارد ریال و بهره مندی 2398 خانوار  و 49 طرح سازه ای با اعتبار استانی بالغ بر 36 میلیارد و 700 میلیون ریال و بهره مندی  2813 خانوار خواهد بود.

قاسمی، با اشاره به 63 طرح اشتغال زای قابل افتتاح در این ایام، افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد ریال و در زمینه های تولیدات گیاهی، تولیدات دامی و صنایع تبدیلی و غذایی هستند که بهره برداری از این طرح ها؛  اشتغال زایی بیش از 469 نفر راه به دنبال دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گریزی به طرح های قابل افتتاح دستگاه های وابسته نیز زد و گفت: 63 پروژه با اعتباری بیش  از 121 میلیارد ریال در بخش عشایر و 12 طرح با اعتباری بالغ بر 205 میلیارد در حوزه منابع طبیعی به بهره برداری خواهد رسید.

قاسمی اظهار کرد: دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران با حفظ پروتکل های بهداشتی، حضور مسئولین این سازمان در برنامه های ویژه بزرگداشت هفته دولت در رسانه ملی و سایر رسانه ها و شرکت در میزگردهای تخصصی، ملاقات چهره به چهره با ذی نفعان سازمان از دیگر برنامه های این هفته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید