Iranian Agriculture News Agency

فرماندار قیروکارزین:

خط آتش در ارتفاعات تنگ کله قیروکارزین

فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات کوه های منطقه تنگ کله از بخش افزر شهرستان قیروکارزین که از شنبه شب آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

خط آتش در ارتفاعات تنگ کله قیروکارزین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد علی کریمی صبح امروز  دوشنبه بیست و هفتم  مرداد ماه اظهار کرد: صعب‌العبور بودن منطقه و وزش باد کار مهار آتش را دشوار کرده است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت بحران استان و نیروی هوایی، امروز یک فروند بالگرد برای مهار آتش به منطقه اعزام می‌شود که به همین منظور محل فرود در منطقه نیز فراهم شده است.

کریمی تصریح کرد: برای مهار آتش به مردم بومی و تمامی نیرو ها فراخوان داده شده و از شهرستان های لار، فیروزآباد و خنج کمک گرفته‌ایم.

فرماندار شهرستان قیروکارزین در خصوص وسعت و علت وقوع آتش اظهار کرد: تاکنون وسعت و علت آتش مشخص نشده و تلاش ها برای مهار و جلوگیری از گسترش این حریق ادامه دارد.

روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین بر اساس گزارش‌های پرسنل این مدیریت حاضر در منطقه می‌افزاید: تا ساعت 12و سی دقیقه نیم روزی علی رغم آمادگی کامل نیروهای مردمی و دولتی  برای اعزام به ارتفاعات، بالگرد به منطقه وارد نشده است. 

قیروکارزین در 169 کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید