Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس :

جاری‌سازی مدل تعالی به‌منظور جلب رضایت ذی نفعان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تعالی سازمانی یک مدل مدیریتی است که بر اساس این مدل برای جاری سازی هر استراتژی باید الگوی رادار حاکم باشد تا بهبود مستمر حاصل شود به منظور جلب رضایت ذی نفعان، مدل تعالی سازمانی را جاری سازی کرده‌ایم.

جاری‌سازی مدل تعالی به‌منظور جلب رضایت ذی نفعان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) در استان فارس، محمد مهدی قاسمی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس ابراز کرد: مدل تعالی باعث انسجام، هماهنگی، هم افزایی و بهبود مستمر در مجموعه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی می شود و با بهبود مستمر فرآیند رضایت ذی نفعان و همه مصرف کنندگان بخش کشاورزی محقق می شود.

به گفته وی؛ هدف سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سال جهش تولید افزایش بهره وری است.

قاسمی اظهار کرد: رسانه ملی نقش اساسی در زمینه اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در بخش کشاورزی را بر عهده دارد که با تعامل دوسویه می توان این ارتباط را بیشتر کرد.

امید آفرینی در جامعه با انعکاس اخبار تامین امنیت غذایی

در ادامه این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در جلسه شورای برنامه ریزی استان جزو سازمان های موفق در زمینه جذب اعتبارات اعلام شده که این نشان از مدیریت خوب در این سازمان است.

سید تقی سهرابی تصریح کرد: در شرایط حاکم برجامعه، مردم نیاز به خبرهای امیدآفرین و امید بخش دارند و انعکاس فعالیت‌های انجام شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به عنوان سازمانی که در امنیت غذایی کشور نقش بسزایی دارد، در این زمینه موثر است.

 به گفته وی؛ این استان جزو استان های کشاورزی خیز است که با خود کفایی در منابع غذایی می تواند سبب امید در جامعه شود.

 سهرابی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز فارس در زمینه آموزش و ترویج می تواند به سازمان جهاد کشاورزی کمک کند، تصریح کرد: این امر با انعکاس مطالب به بهره برداران بخش کشاورزی از طریق تیزر، پیام برای کشاورزان در بین برنامه های در حال پخش، تهیه برنامه های تلویزیونی و رادیویی با توجه به فصل زراعی محقق می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس  با حضور در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس از تلاش این مرکز در انعکاس فعالیت های انجام شده در بخش کشاورزی با اهدای گل و لوح تقدیر قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید