Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی استان فارس:

تدوین نقشه استراتژی اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه نقشه استراتژی این اداره در چهار منظر یادگیری و رشد، فرآیندهای داخلی، مشتریان و مالی تدوین شده است، گفت: در منظر فرآیندهای داخلی مدیریت ارتباط موثر رسانه و توسعه رسانه دیجیتال در دستور کار قرار دارد.

تدوین نقشه استراتژی اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور در ادامه برنامه، یکساله اداره روابط عمومی را تشریح کرد و با ارائه گانت چارت خبری افزود: خانواده بزرگ روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس در سه ماهه اول سال جاری 2583 خبر از طریق خبرگزاری ها ، 627 خبر در رسانه های مکتوب و  285 گزارش خبری و برنامه رادیویی و تلویزیونی منتشر کرده است که این تعداد بیش از سطح تعهد بر اساس گانت چارت بوده است.

وی؛ گریزی به پایش مستمر فعالیت خانواده بزرگ روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس زد و ابراز کرد: فعالیت خبری روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها در بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه رشد 20 درصدی داشته است.

واحدی‌پور در ادامه گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با هدف فرهنگ سازی بیشتر در سطح نونهالان و نوجوانان مسابقه نقاشی برای سنین بالاتر مسابقه عکاسی با موضوع مضرات آتش زدن کاه و کلش برگزار شد و از استان های دیگر از جمله بوشهر،گرگان و آذربایجان شرقی هم اثر داشته ایم.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از دیگر وظایف این اداره را مدیریت کمیته نشر برشمرد و افزود: تاکنون 20 نسخه کتاب از تجارب همکاران در این کمیته بررسی و به چاپ رسیده است و یا در مراحل چاپ قرار دارد.

واحدی پور با بیان اینکه به دستور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس؛ راه اندازی "سازمان مجازی" دنبال می شود، اظهار امیدواری کرد: با تحقق این امر شرایطی برای ارباب رجوع ایجاد شود که بدون مراجعه حضوری از خدمات سازمان از طریق پورتال و در بستر اینترنت بهره‌مند شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید