Iranian Agriculture News Agency

جهاد کشاورزی فارس پیشرو در افکارسنجی؛

رضایت سنجی آنلاین کارکنان جهاد کشاورزی فارس

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از راه اندازی "سامانه آنلاین نظرسنجی" از کارکنان این سازمان خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه کارکنان بدون هیچ دغدغه ای و کاملا آزادانه نظرات خود را نسبت به سازمان ارائه می دهند.

رضایت سنجی آنلاین کارکنان جهاد کشاورزی فارس

مجید یعقوبی در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان فارس با بیان اینکه در این سامانه فرآیند  نظرسنجی  به صورت آنلاین صورت می گیرد و سپس به تحلیل نتایج پرداخته می شود، ابراز کرد: سامانه به شکلی طراحی شده که از طریق موبایل، تبلت و کامپیوترهای شخصی به راحتی در دسترس قرار می گیرد.

وی افزود: با بازخورد های بدست آمده از این سامانه، نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود مرتبط با امور پرسنلی و رفاهی کارکنان و سایر نارضایتی ها را می توان شناسایی کرد و هر ساله با استفاده از این بستر نظرسنجی را بهبود بخشید و با کمک عوامل انگیزشی نرخ پاسخ دهی و مشارکت همکاران را بالا برد.

یعقوبی با اشاره به اینکه به منظور بهبود تعلق سازمانی کارکنان و در نتیجه ارتقای عملکرد آنان باید فضای انتقادی برای آنها فراهم شود، تصریح کرد:  اگر میزان تعامل کارمندان را اندازه‌گیری نکنیم راهی برای انجام اقدامات آگاهانه به منظور بهبود فرهنگ سازمان، ساختارها و همچنین ایجاد محیطی که در آن همه احساس خوبی دارند، نخواهیم داشت.

او می گوید: سازمان‌های پیشرو به دنبال بهبود مشارکت کارکنان‌شان در فرآیندها هستند چراکه به خوبی می‌دانند این مشارکت می‌تواند تاثیرات مثبتی در عملکرد، حفظ استعدادها و نوآوری داشته باشد از این رو به طور مرتب درباره مسائل مختلف از کارکنان خود نظرسنجی می‌کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید