Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

جهاد کشاورزی فارس تقدیرنامه ۴ ستاره تعالی دریافت کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: براساس ارزیابی انجام شده برای جایزه تعالی، این سازمان به عنوان تنها سازمان دولتی بزرگ کشور حائز دریافت تقدیرنامه ۴ ستاره تعالی سازمانی شد.

جهاد کشاورزی فارس تقدیرنامه ۴ ستاره تعالی دریافت کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد مهدی قاسمی تصریح کرد: عزم و همت همه همکاران برای شناسایی قوت ها و فرصت های بهبود سازمانی یار بوده است تا بالندگی سازمانی را در این اکوسیستم به ارمغان بیاورد.

وی افزود: بر این باور بوده و ‌هستیم که کسب سرآمدی پایدار، امری دست یافتنی و لازمه تحقق چشم انداز سازمان، در تراز ملی و‌منطقه ای است.

این مقام مسئول ابراز کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سنوات اخیر رویه ای را در پیش گرفته است که در آینده نگری همه فعالیت ها و نتایج سازمانی کمک می کند و ابزاری توانمند در مدیریت اثربخش تغییر و ‌پیشبرد برنامه های تحول در  اختیار سازمان قراداده است.

وی تصریح کرد: تعالی سازمانی چهارچوبی برای پرداختن به روش های نو، تقویت نقاط قوت و بازنگری در روند برنامه ها است و خود ارزیابی را در اختیار مدیران سازمان قرار می دهد که می توان از آن برای ایجاد قابلیت های جدید سازمانی و نیز قابلیت های مغفول مانده بهره گرفت.

قاسمی اظهار کرد: امروزه سازمان های برتر دنیا به تعالی؛ نه به عنوان یک انتخاب بلکه به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر می نگرند که این امر به مثابه رویکرد مدیریتی فراگیر و تکنیک های کارآمد و اثربخش با نگرش جامع به تمامی ارکان و زوایای سازمان می تواند در حصول «پایداری سازمانی» به عنوان بزرگترین چالش مدیریتی، نقشی مهم و‌موثر ایفا کند.

وی تاکید کرد: امید است با تعریف مستمر پروژه های بهبود دستیابی به اهداف استراتژیک تسهیل و تعالی جویی در میان همه کارکنان سازمان نهادینه شده و از آن برای مواجهه با چالش های پیش رو در فضای کنونی بهره مند شویم.

مراسم اهداء جوایز هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی در تاریخ بیست وششم خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و در این آئین از روسا و مدیران عامل سازمان ها و شرکت هایی که در ارزیابی جایزه تعالی سال ۱۳۹۸ موفق به کسب امتیاز لازم برای دریافت جایزه تعالی شده بودند تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید