Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درجهاد کشاورزی فارس:

"جهش تولید" تصمیم مدبرانه رهبر معظم انقلاب

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: پس از بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری؛ نام گذاری امسال به نام جهش تولید یک تصمیم و اراده مدبرانه ای بود که ما را به داشتن اینچنین رهبری فرزانه، مدیر، متفکر و مدبر مفتخر می سازد.

 "جهش تولید" تصمیم مدبرانه رهبر معظم انقلاب

سید محسن قائمی در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و هفتم خرداد ماه و با تاکید بر نقش ولایتمداری در اجرای گام دوم انقلاب و تاثیر آن در بخش کشاورزی؛ ابراز کرد: باید بدانیم که جهش تولید در شرایط کنونی استان و کشور نیازمند نقشه راه اجرایی فرهنگ و مدیریت جهادی است فرهنگی که خدمت را فقط در راه خدا و برای او به بندگان، زحمت کشان و آباد کنندگان زمین به تعبیر قرآن کریم می بیند.

وی افزود: همانطور که مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان و آینده سازان در خصوص فرهنگ جهادی اشاره فرمودند مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل «ما میتوانیم» عامل عزت و پیشرفت ایران در همه‌ی عرصه‌ها است که به ‌رغم همه‌ این مشکلات طاقت ‌فرسا، جمهوری اسلامی روزبه‌روز گام های بلندتر و استوارتری به جلو برمی دارد.

قائمی بر این باور است که مدیریت جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و آموزه های امام بزرگوار و مقام معظم رهبری به همه‌ ما آموخت که می توانیم با تاسی به این تفکرکشور را در قله نگه داریم.

او ایران فعلی را کشور و ملّتی مستقل، آزاد، مقتدر، باعزت، متدین، پیشرفته در علم، انباشته از تجربه‌های گران بها، مطمئن و امیدوار، دارای تأثیر اساسی در منطقه و دارای منطق قوی در مسائل جهانی معرفی کرد و همه این موارد را حاصل تلاش چهل ساله برشمرد.

به گفته وی، ملت ما رکورد دار در شتاب پیشرفت های علمی، رکورد دار در رسیدن به رتبه‌های بالا در دانش ها و فناوری‌های مهم، سرآمد در گسترش خدمات اجتماعی، سرآمد در انگیزه‌های جهادی میان جوانان، سرآمد در جمعیت جوان و کارآمد و ویژگی‌های افتخارآمیز دیگر که همگی محصول انقلاب و نتیجه‌ جهت‌گیری‌های انقلابی و جهادی است.

قائمی؛ گریزی به تاثیرات انقلاب بر جامعه ایران زد و افزود: انقلاب مردم‌سالاری دینی و عنصر اراده‌ی ملی را که جان‌مایه‌‌ پیشرفت همه‌جانبه و حقیقی است در کانون مدیریت کشور وارد کرد، آنگاه جوانان را میدان‌دار اصلی حوادث و وارد عرصه‌ی مدیریت کرد روحیه‌ و باور «ما می توانیم» را به همگان منتقل کرد و به برکت تحریم دشمنان،‌ اتکاء به توانایی داخلی را به همه آموخت و این منشأ برکات بزرگ شد.

وی بیان کرد: در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی با خود اتکایی و استفاده از علوم و تجارب محققان و دانش پژوهان این عرصه امروز به افزایش ظرفیت تولید در تمام زمینه ها دست یافته ایم که در استان بسیاری از توفیقات به دست آمده در بخش های تخصصی همچون تولیدات گیاهی بالاخص دانه های روغنی، علوم دامی، دامپزشکی و بهبود فرآورده های دامی، حفظ و صیانت از اراضی زراعی، باغی و منابع ملی، صنایع، حفظ منابع آب و خاک با استفاده از روش های نوین و... مرهون زحمات کارشناسان، مروجین و نیروهای خدوم این بخش نمود قابل توجهی داشته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: قسمت عظیمی از تولیدات توسط خانواده بزرگ جهاد کشاورزی رقم می خورد که در همه جوانب می تواند اثر عظیمی در تولید استان و کشور بگذارد و امیدوارم با توجه به عزم نیروهای جهادی، خدوم، معتقد و ولایتمدار گام بلندی را در جهت جهش تولیدات این بخش برداریم و در لبیک به امام  و مقتدایمان مقام معظم رهبری از یکدیگر سبقت گرفته و خدمت به آبادگران زمین را در راه خدای متعال و زیر پرچم جهاد فی سبیل الله به بهترین شکل رقم بزنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید