Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس:

اولین حضور نمایشگاهی در شرایط زندگی کرونایی و کسب مقام برتری

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: غرفه این سازمان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری) که در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز به مدت چهار روز برگزار شده بود به عنوان غرفه برتر انتخاب شد و مورد تجلیل برگزار کنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

اولین حضور نمایشگاهی در شرایط زندگی کرونایی و کسب مقام  برتری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور تصریح کرد: کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی این نمایشگاه در غرفه این سازمان در سالن بهار حضور داشتند میزبان مسئولین، اساتید، محققین و پژوهشگران بخش کشاورزی، دانشجویان و جمعی از کشاورزان بود و به 473 نفر از بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه دادند.

این مقام مسئول ابراز کرد: نمایشگاه مذکور به عنوان نخستین مرکز نمایشگاهی کشور در شرایط زندگی کرونایی با مجری گری شرکت نگاه سبز برگزار شد.

به گفته وی؛ این نمایشگاه با اخذ پروتکل خاص نمایشگاهی و رعایت موازین بهداشتی، مراقبتی، در محیط کاملا ضد عفونی شده، با عرضه امکانات بهداشت فردی، جمعی، حفظ فاصله اجتماعی و نیز رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در غرفه‌بندی و رفت‌وآمدها  برگزار شد.

واحدی پور با بیان اینکه زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه، تولید و عرضه انواع ماشین‌آلات حوزه کشاورزی، نهاده ها و تجهیزات آبیاری بود، اظهار کرد: شرکت کنندگانی از استان های تهران، فارس، اصفهان، قزوین، یزد، خراسان رضوی، مرکزی، بوشهر، قم، اردبیل، گلستان، سمنان و کردستان در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را به معرض نمایش گذاشتند و علاوه بر آن نمایندگانی از کشور اسپانیا، ترکیه، چین، لهستان، هند و عمان نیز حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: حضور شاهرخ شجری سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در بازدید از نمایشگاه و گفتگو با تعدادی از غرفه داران دلگرمی خاصی را در آنها به وجود آورده بود و موجب خرسندی آنها شد که مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با یکی از مقامات ارشد و نزدیک به وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرده بودند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید