Iranian Agriculture News Agency

مدیر هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس :

تحقق مدیریت با نیروی انسانی کارآمد

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در راستای عملیاتی کردن و تحقق استراتژی، اهداف و ماموریت های تعریف شده سازمانی، به کارگیری نیروی انسانی کارآمد، انقلابی و جهادگر در عرصه کشاورزی، هم می تواند چرخه اقتصاد کشور را بر محور اقتصاد مقاومتی بچرخاند و هم فرهنگ و مدیریت جهادی را در همه بخش ها و به خصوص بخش تولیدات کشاورزی نهادینه کند.

تحقق مدیریت با نیروی انسانی کارآمد

فردین زمانی در گفتگو خبرنگار ایانا در استان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی و تاکید بر نقش فرهنگ و مدیریت جهادی در توسعه بخش کشاورزی، ابراز کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری در "بیانیه گام دوم انقلاب " برای همه چیز می توان طول عمر مفید و تاریخ مصرف فرض کرد اما شعارهای جهانی این انقلاب دینی از این قاعده مستثنی است.

وی با اشاره به اینکه شعارهای جهانی انقلاب دینی ما هرگز بی مصرف و بی فایده نخواهند شد چرا که فطرت بشر در همه عصرها با آن سرشته شده است، افزود: حقیقت فرهنگ و مدیریت جهادی همان روحیه انقلابی است.

زمانی ابراز کرد: تلاش بر این است که فرصت ارزشمند خدمت به انقلاب زیر پرچم ولایت با همراهی و همدلی خانواده جهاد کشاورزی برای علاقه مندان فراهم شود که محصول این گزینش انقلابی، پایش نیروی انسانی متعهد به ارزش های نظام مقدس، ارتقای بهره وری و دستیابی به امنیت غذایی و جهش تولید پایدار با رویکرد اقتصاد مقاومتی است.

به گفته وی؛ مدیریت جهادی یادگاری گران سنگ از دوران دفاع مقدس و حماسه آفرینی شهدای عظیم الشان  است و همین اصل سرلوحه عملکردی گزینشگران در عرصه جهاد و تلاش می باشد که با الگو گرفتن از فرماندهان زمان جنگ و سربازان امام خمینی ( ره) کار گزینش را جهادی و انقلابی پیش ببرند.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس داشتن روحیه خدمت در مناطق محروم و روحیه جهادی را از شرایط خاص برای انتخاب مدیران و جذب افراد در مجموعه جهاد کشاورزی و ادارات تابعه دانست و افزود: عملیاتی کردن مدیریت و فرهنگ جهادی در گزینش باعث پایه گذاری رویکردی بر مبنای گزینش مهندسی شده است که از نتایج آن  شفاف سازی اقدامات و عملکرد گزینش با اطلاع رسانی اخبار به صورت مستمر و منظم به حوزه های مربوطه بوده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید